In i primi nove mesi di u 2024, l'esportazioni di gomma sò state stimate à 1,37 milioni di tunnellate, per un valore di 2,18 miliardi di dollari, secondu u Ministeru di l'Industria è di u Cummerciu. U vulume hè diminuitu di 2,2%, ma u valore tutale di u 2023 hè aumentatu di 16,4% durante u listessu periodu.
9 di settembre, i prezzi di a gomma in Vietnam sò in linea cù a tendenza generale di u mercatu, a sincronizazione di una forte crescita di l'aghjustamentu. In i mercati mundiali, i prezzi di a gomma in e principali borse asiatiche anu cuntinuatu à cresce à novi massimi per via di e cattive cundizioni climatiche in e principali zone di pruduzzione, suscitendu preoccupazioni per a scarsità di l'offerta.
I tifoni recenti anu affettatu gravemente a pruduzzione di gomma in Vietnam, Cina, Tailandia è Malesia, affettendu l'approvvigionamentu di materie prime durante a stagione di punta. In Cina, u tifone Yagi hà causatu danni significativi à e principali zone produttrici di gomma cum'è Lingao è Chengmai. U gruppu di gomma Hainan hà annunziatu chì circa 230 000 ettari di piantagioni di gomma sò stati affettati da u tifone, a pruduzzione di gomma si prevede chì serà ridutta di circa 18 000 tunnellate. Ancu s'è a sfruttazione hè stata ripresa gradualmente, u tempu piovosu hà sempre un impattu, risultendu in carenze di pruduzzione, è rendendu l'impianti di trasfurmazione difficili à raccoglie a gomma cruda.
A mossa hè ghjunta dopu chì l'Unione di i pruduttori di gomma naturale (ANRPC) hà aumentatu e so previsioni per a dumanda mundiale di gomma à 15,74 milioni di tunnellate è hà riduttu e so previsioni annuali per l'offerta mundiale di gomma naturale à 14,5 miliardi di tunnellate. Questu si traduce in un deficit mundiale finu à 1,24 milioni di tunnellate di gomma naturale quest'annu. Sicondu e previsioni, a dumanda di appruvvisiunamentu di gomma aumenterà in a seconda metà di quest'annu, dunque i prezzi di a gomma sò prubabili di stà alti.
Data di publicazione: 17 d'ottobre di u 2024