testa di pagina

pruduttu

U Vietnam hà riportatu una calata di l'esportazioni di gomma in i primi nove mesi di u 2024

In i primi nove mesi di u 2024, l'esportazioni di gomma sò state stimate à 1,37 milioni di tunnellate, per un valore di $ 2,18 miliardi, secondu u Ministeru di l'Industria è u Cummerciu. U voluminu hè diminuitu di 2,2%, ma u valore tutale di u 2023 hè aumentatu di 16,4% in u stessu periodu.

9 settembre, i prezzi di gomma Vietnam in linea cù a tendenza generale di u mercatu, a sincronizazione di una forte crescita in l'ajustamentu. In i mercati glubale, i prezzi di gomma nantu à i scambii principali di l'Asia cuntinueghjanu à aumentà à novi massimi per via di e cundizioni climatichi cattivi in ​​i principali zoni pruduttori, suscitatu preoccupazioni per a mancanza di supply.

I tifoni recenti anu affettatu severamente a produzzione di gomma in Vietnam, Cina, Tailanda è Malesia, affettendu a pruvista di materie prime durante a stagione di punta. In Cina, u tifone Yagi hà causatu danni significativi à i principali zoni pruduttori di gomma cum'è Lingao è Chengmai. U gruppu di gomma Hainan annuncia chì circa 230000 ettari di piantazioni di gomma affettati da u tifone, a produzzione di gomma hè prevista per esse ridutta da circa 18.000 tunnellate. Ancu s'è tapping hà ripigliatu gradualmente, ma u tempu piovosu hà sempre un impattu, risultatu in carenza di produzzione, e piante di trasfurmazioni difficili di cullà gomma cruda.

A mossa hè ghjunta dopu chì l'Unione di i pruduttori di gomma naturale (ANRPC) hà elevatu a so previsione per a dumanda globale di gomma à 15,74 milioni di tunnellate è hà tagliatu a so previsione per l'annu tutale di l'approvvigionamentu mundiale di gomma naturale à 14,5 miliardi di tunnellate. Questu hà da risultatu in un gap globale di finu à 1,24 milioni di tunnellate di gomma naturale questu annu. Sicondu a previsione, a dumanda d'acquistu di gomma aumenterà in a seconda mità di questu annu, cusì i prezzi di gomma sò prubabile di stà altu.


Tempu di post: 17-10-2024