In u mese di lugliu di u 2024, u mercatu mundiale di a gomma butilica hà cunnisciutu un sentimentu bullish, postu chì l'equilibriu trà l'offerta è a dumanda hè statu sconvoltu, mettendu una pressione à l'alza nantu à i prezzi. U cambiamentu hè statu aggravatu da un aumentu di a dumanda estera di gomma butilica, aumentendu a cumpetizione per e forniture dispunibili. À u listessu tempu, a traiettoria bullish di a gomma butilica hè stata rinfurzata da cundizioni di mercatu più strette causate da prezzi di materie prime più alti è costi operativi più alti è costi di pruduzzione più alti.

In u mercatu americanu, l'industria di a gomma butilica hè in una tendenza à a crescita, principalmente per via di l'aumentu di i costi di pruduzzione per via di l'aumentu di u prezzu di l'isobutene, a materia prima, chì porta à un aumentu generale di i prezzi di u mercatu. A tendenza rialzista in u mercatu di a gomma butilica riflette una forte dinamica di i prezzi malgradu sfide più ampie. Tuttavia, l'industrie americane di l'automobile è di i pneumatici à valle anu affrontatu difficultà à u listessu tempu. Mentre chì e vendite in lugliu sò previste di ripiglià dopu à a disrupzione causata da l'attacchi cibernetici di ghjugnu, sò calate di 4,97% paragunatu à u mese precedente. A debule prestazione cuntrasta cù u mercatu rialzista di a gomma butilica, postu chì e catene di furnimentu sò cumplicate da a continua disrupzione di a stagione di l'uragani americani è da l'aumentu di l'esportazioni. L'aumentu di i costi di pruduzzione, l'interruzioni di a catena di furnimentu è l'aumentu di l'esportazioni si sò cumminati per creà un scenariu di mercatu rialzista per u butilico, cù costi più alti chì sustenenu prezzi più alti per u butilico malgradu e difficultà in l'industrie automobilistiche è di i pneumatici. Inoltre, a pulitica cuntinua di i tassi d'interessu elevati di a Fed, cù i costi di prestitu à un massimu di 23 anni da 5,25% à 5,50%, hà suscitatu timori di una putenziale recessione. Questa incertezza ecunomica, cumminata cù una debule dumanda di l'auto, hà purtatu à un sentimentu pessimista.
In listessu modu, u mercatu cinese di a gomma butilica hà ancu cunnisciutu una tendenza rialzista, principalmente per via di l'aumentu di u prezzu di a materia prima isobutene di 1,56% chì hà purtatu à costi di pruduzzione più elevati è aumenti di implementazione. Malgradu a debulezza in i settori di l'automobile è di i pneumatici à valle, a dumanda di gomma butilica hè stata stimulata da un aumentu di l'esportazioni, chì sò aumentate di circa u 20% à 399.000 unità. Questu aumentu di l'esportazioni hà purtatu à un aumentu di u cunsumu à i livelli di inventariu esistenti. A grave interruzzione di a catena di furnimentu causata da u tifone Gami hà affettatu gravemente u flussu di merci in a regione è hà interrottu unità di fabricazione chjave, causendu una grave carenza di gomma butilica, l'aumentu di u prezzu hè statu aggravatu ulteriormente. Cù a gomma butilica in scarsità, i participanti à u mercatu sò stati custretti à aumentà e so offerte, micca solu per copre l'aumentu di i costi di pruduzzione, ma ancu per migliurà i margini in vista di una scarsa offerta.
In u mercatu russu, i prezzi più alti di l'isobutene anu purtatu à costi di pruduzzione più alti per a gomma butilica, chì à u so tornu hà purtatu à prezzi di u mercatu più alti. Eppuru, a dumanda da l'industrie automobilistiche è di i pneumatici hè diminuita stu mese per via di l'incertezza ecunomica. Mentre a cumbinazione di costi di pruduzzione più alti è una debule dumanda interna pò avè un impattu negativu nantu à a prestazione di u mercatu, u mercatu generale ferma bullish. Questa prospettiva pusitiva hè largamente sustenuta da un aumentu di l'esportazioni versu i principali mercati cum'è a Cina è l'India, induve a dumanda di gomma butilica ferma forte. L'aumentu di l'attività hà aiutatu à cumpensà u rallentamentu di l'ecunumia naziunale, mantenendu una pressione à l'alza nantu à i prezzi.
Si prevede chì u mercatu di a gomma butilica crescerà in i prossimi mesi, guidatu da una maggiore dumanda da l'industrie automobilistiche è di pneumatici a valle. Aleksej Kalitsev, presidente di u Cunsigliu di i Fabricanti di Vitture, hà nutatu chì u mercatu russu di e vitture nove hà cuntinuatu à espansione costante. Ancu s'è a crescita di e vendite hè rallentata, u putenziale per una ulteriore crescita ferma forte. A parte di e vitture chì entranu in u mercatu per via di l'impurtazioni parallele hè in calata à livelli quasi trascurabili. U mercatu di l'automobile hè sempre più duminatu da l'impurtatori è i pruduttori ufficiali. Tuttavia, si prevede chì una cumbinazione di fattori, cumpresi i sforzi di u guvernu per stimulà a pruduzzione lucale, porterà à un rapidu calu di l'impurtazioni. I fattori chjave chì puderanu influenzà u sviluppu di u mercatu di e vitture nove includenu l'aumentu graduale previstu di a tassa di smaltimentu è a prossima riforma fiscale. Mentre chì questi fattori cuminceranu prestu à avè un impattu maiò, l'impattu cumpletu ùn serà micca apparente finu à a fine di quest'annu o à l'iniziu di l'annu prossimu.
Data di publicazione: 16 d'aostu 2024