intestazione di pagina

pruduttu

In settembre 2024, a cumpetizione s'hè intensificata in u mercatu cinese, è i prezzi di a gomma cloroetere sò stati limitati.

In settembre, u costu di l'impurtazioni di gomma 2024 hè calatu postu chì u principale esportatore, u Giappone, hà aumentatu a quota di mercatu è e vendite offrendu offerte più attrattive à i cunsumatori, i prezzi di u mercatu di a gomma cloroetere di a Cina sò calati. L'apprezzamentu di u renminbi contr'à u dollaru hà fattu i prezzi di e merci impurtate più cumpetitivi, mettendu ulteriore pressione nantu à i pruduttori naziunali.

A tendenza à a calata hè stata influenzata da una forte cumpetizione trà i participanti à u mercatu mundiale, limitendu a pussibilità di aumenti significativi di i prezzi di a gomma cloro-etere. I sussidi supplementari per incuragisce i cunsumatori à passà à vitture più pulite è più efficienti in termini di carburante anu senza dubbitu aumentatu a dumanda. Questu aumenterà a dumanda di gomma cloro-etere, ma a saturazione di e scorte di u mercatu limita u so impattu pusitivu. Inoltre, i fattori climatichi chì prima limitavanu l'offerta di gomma cloro-etere sò migliorati, alleviendu e pressioni di l'offerta in u settore di i trasporti è cuntribuendu à prezzi più bassi. A fine di a stagione di spedizione hà riduttu a dumanda di container marittimi, purtendu à tassi di fretu più bassi è riducendu ulteriormente u costu di l'importazione di gomma cloro-etere. Si prevede chì u 2024 rimbalzerà in uttrovi, cù e politiche di stimulu cinesi per migliurà u clima cummerciale chì probabilmente aumenteranu a dumanda di i cunsumatori è potenzialmente aumenteranu i novi ordini per a gomma u mese prossimu.


Data di publicazione: 16 d'ottobre di u 2024