Deltech Holdings, LLC, un pruduttore principale di monomeri aromatichi d'altu rendimentu, polistirene cristallinu specializatu è resine acriliche downstream, ripiglierà a pruduzzione di DuPont Divinylbenzene (DVB). A mossa hè in linea cù a cumpetenza di Deltech in rivestimenti di serviziu, cumposti, custruzzione è altri mercati finali, è espande ulteriormente u so portafogliu di prudutti aghjunghjendu DVB.
A decisione di Dupont di piantà a pruduzzione di DVB face parte di una strategia più larga per fucalizza si nantu à l'applicazioni downstream. Cum'è parte di l'accordu, Dupont trasferirà a pruprietà intellettuale è altri beni chjave à Deltech per assicurà una transizione senza intoppi. U trasferimentu permetterà à Deltech di cuntinuà à furnisce à Dupont è à i so clienti una fonte affidabile di divinilbenzene, mantene a catena di furnimentu è sustene a dumanda cuntinua di i clienti.
Stu protocolu offre à Deltech una opportunità impurtante per sfruttà a so cumpetenza è a so vasta esperienza in a pruduzzione di DVB. Riprendendu a linea da DuPont, Deltech pò allargà a so basa di clienti è aumentà a so presenza in mercati chjave cum'è i rivestimenti, i cumposti è a custruzzione, induve a dumanda di materiali à alte prestazioni hè in crescita. Sta espansione strategica permette à Deltech d'offre una gamma più larga di prudutti à i clienti in questi mercati finali attraenti, consolidendu cusì a so pusizione cum'è fornitore principale di suluzioni chimiche specializate, è sustenendu i so obiettivi di crescita à longu andà.
Jesse Zeringue, presidente è direttore generale di Deltech, hà accoltu cù favore u New Deal cum'è un passu significativu in a crescita di l'unità di Deltech. Hà messu in risaltu l'impurtanza di travaglià cù DuPont è u so impegnu à risponde à a dumanda di DuPont di divinilbenzene (DVB) garantendu à tempu un serviziu senza interruzioni à tutti i clienti. A cullaburazione riflette l'impegnu di Deltech à espande e so capacità è à mantene forti relazioni cù i clienti.
Data di publicazione: 23 d'aostu 2024