testa di pagina

pruduttu

Neste migliora a capacità di riciclamentu di plastica in a raffineria di Porvoo in Finlandia

Neste hè rinfurzatu a so infrastruttura logistica in a raffineria di Porvoo in Finlandia per accoglie più quantità di materie prime riciclate liquidate, cum'è i rifiuti di plastica è pneumatici di gomma. L'espansione hè un passu chjave per sustene l'ubiettivi strategichi di Neste di avanzà u riciclamentu chimicu è di trasfurmà a Raffineria di Porvoo in un centru per soluzioni rinnuvevuli è di riciclamentu. Aumentendu a so capacità di trasfurmà quantità maiò di questi materiali, Neste hè ghjucatu un rolu chjave in a transizione à prucessi di produzzione più sustinibili.

Neste migliora a capacità di riciclamentu di plastica in a raffineria di Porvoo in Finlandia

A nova facilità logistica in a raffineria di Neste Porvoo include una facilità di scaricamentu specializata per u trattamentu di materiali recuperati liquidati. À u portu di a raffineria, Neste hè custruendu un bracciu di scaricamentu equipatu di un sistema di riscaldamentu per mantene i materiali cum'è i rifiuti di plastica è i pneumatici di gomma, chì necessitanu calore per stà liquidu. Inoltre, i pipelines cunnettanu u portu à i tanki di almacenamentu specializati chì sò pensati per una più grande resistenza à a corrosione. Neste hà ancu installatu unità di ricuperazione di vapore per rinfurzà u cuntrollu di emissioni durante l'operazione per assicurà u rispettu di i requisiti ambientali.
https://www.xmxcjrubber.com/xiamen-xingchangjia-non-standard-automation-equipment-co-ltd-rubber-cleaning-and-drying-machine-product/

A nova infrastruttura logistica per a raffineria di Porvoo di Neste hè prevista per esse cumpletata da u 2024. U timing coincide cù a custruzzione in corso di Neste di l'unità di aghjurnamentu di plastica di rifiuti liquidi, chì face parte di u prughjettu PULSE è hè prevista per a fine in 2025. Una volta operativa, l'aghjurnamenti cunvertisce i materiali riciclati liquidati in materie prime di alta qualità per l'industria plastica è chimica. Questa infrastruttura allargata è a nova unità di aghjurnamentu ghjucà un rolu criticu in u sustegnu di l'ugettivi strategichi di Neste di avanzà u riciclamentu chimicu è di prumove e soluzioni di riciclamentu. Jori Sahlsten, vicepresidentu anzianu di e operazioni di raffineria è terminale in a raffineria di Porvoo di Neste, hà sottolineatu chì trasfurmà e raffinerie in u centru di soluzioni rinnuvevuli è di riciclamentu hè un prucessu cumplessu chì implica parechje fasi è aghjustamenti. Un passu impurtante hè u sviluppu di una nova infrastruttura logistica chì permetterà à e raffinerie di trasfurmà e materie prime recuperate liquidu più grande è più cuntinuu. Questa infrastruttura hè critica per sustene a nova unità di aghjurnamentu, chì avarà a capacità di processà 150 000 tunnellate di plastica di rifiuti liquidi per annu, in linea cù l'impegnu di Neste à a sustenibilità è l'innuvazione. Neste hè un capu mundiale in carburanti sostenibili è materiali riciclati. Utilizendu tecnulugii avanzati, trasfurmemu i rifiuti è altre risorse in suluzioni rinnuvevuli è prumove a decarbonizazione è i schemi di l'economia circular. Cum'è u primu pruduttore in u mondu di carburante per jet sustinibili è diesel rinnuvevule, simu ancu un pioniere in u sviluppu di materie prime rinnuvevuli per polimeri è chimichi. U nostru scopu hè di aiutà i nostri clienti à riduce significativamente e so emissioni di gas di serra è cuntribuiscenu à un futuru più sustenibile.


Tempu di post: Aug-22-2024