intestazione di pagina

pruduttu

Ritornu tantu attesu à Shanghai dopu à sei anni Aspettative crescenti per CHINAPLAS 2024 da parte di l'industria

L'ecunumia cinese mostra segni di rapida ripresa mentre l'Asia agisce cum'è a locomotiva di l'ecunumia mundiale. Mentre l'ecunumia cuntinueghja à rimbalzà, l'industria di l'esposizioni, chì hè cunsiderata cum'è un barometru ecunomicu, sperimenta una forte ripresa. Dopu à a so prestazione impressiunante in u 2023, CHINAPLAS 2024 si terrà da u 23 à u 26 d'aprile 2024, occupendu tutti i 15 padiglioni espositivi di u Centru Naziunale di Esposizioni è Cunvenzioni (NECC) in Hongqiao, Shanghai, PR Cina, cù una superficia espositiva tutale di più di 380.000 m². Hè prontu à riceve più di 4.000 espositori da tuttu u mondu.

E tendenze di u mercatu di a decarbonizazione è di l'utilizazione à altu valore stanu aprendu opportunità d'oru per u sviluppu di alta qualità di l'industrie di a plastica è di a gomma. Cum'è a fiera cummerciale di a plastica è di a gomma numeru 1 in Asia, CHINAPLAS ùn risparmierà micca sforzi per prumove u sviluppu di alta gamma, intelligente è verde di l'industria. A mostra face un forte ritornu à Shanghai dopu à un'assenza di sei anni, mantenendu l'anticipazione in l'industrie di a plastica è di a gomma per sta riunione in a Cina orientale.

Implementazione cumpleta di u RCEP chì cambia u paisaghju di u cummerciu mundiale

U settore industriale hè a petra angulare di a macroeconomia è a prima linea per una crescita stabile. À partesi da u 2 di ghjugnu 2023, u Partenariatu Ecunomicu Cumplessu Regiunale (RCEP) hè entratu ufficialmente in vigore in Filippine, rimarchendu a piena implementazione di RCEP trà tutti i 15 firmatarii. Questu accordu permette a spartera di i benefici di u sviluppu ecunomicu è u rinfurzamentu di a crescita di u cummerciu è di l'investimenti mundiali. Per a maiò parte di i membri di RCEP, a Cina hè u so più grande partenariu cummerciale. In a prima metà di u 2023, u vulume tutale di l'impurtazioni è di l'espurtazioni trà a Cina è l'altri membri di RCEP hà righjuntu 6,1 trilioni di RMB (8.350 miliardi di USD), cuntribuendu più di u 20% à a crescita di u cummerciu internaziunale di a Cina. Inoltre, mentre l'"Iniziativa Belt and Road" celebra u so 10u anniversariu, ci hè una dumanda pressante per l'infrastrutture è l'industria manifatturiera, è u putenziale di u mercatu longu à e rotte Belt and Road hè prontu per u sviluppu.

Pigliendu l'industria di a fabricazione di l'automobile cum'è esempiu, i fabricatori d'automobili cinesi stanu accelerendu a so espansione di u mercatu esteru. In i primi ottu mesi di u 2023, l'esportazioni di vitture anu righjuntu 2,941 milioni di veiculi, un aumentu di u 61,9% annantu à l'annu precedente. In a prima metà di u 2023, i veiculi elettrici di passageri, e batterie à ioni di litiu è e cellule solari, ancu cum'è i "Trè Novi Prodotti" di u cummerciu esteru di a Cina, anu registratu una crescita cumminata di l'esportazioni di u 61,6%, chì porta à una crescita generale di l'esportazioni di l'1,8%. A Cina furnisce u 50% di l'equipaggiamenti mundiali di generazione di energia eolica è l'80% di l'equipaggiamenti di cumpunenti solari, riducendu significativamente u costu di l'utilizazione di l'energie rinnuvevuli in u mondu sanu.

Daretu à sti numeri hè u miglioramentu acceleratu di a qualità è di l'efficienza di u cummerciu esteru, a migliurazione cuntinua di l'industrie è l'influenza di u "Made in China". Queste tendenze alimentanu ancu a dumanda di suluzioni di plastica è gomma. Intantu, e cumpagnie straniere cuntinueghjanu à espande i so affari è investimenti in Cina. Da ghjennaghju à aostu 2023, a Cina hà assorbitu un totale di 847,17 miliardi di RMB (116 miliardi di USD) da investimenti diretti esteri (IDE), cù 33.154 imprese recentemente create cù investimenti stranieri, chì rapprisentanu una crescita di u 33% annantu à l'annu precedente. Cum'è una di l'industrie manifatturiere fundamentali, l'industrie di a plastica è di a gomma sò largamente applicate, è diverse industrie di l'utilizatori finali si preparanu cun impazienza à furnisce materiali innovativi di plastica è gomma è aduttà suluzioni tecnologiche di macchinari d'avanguardia per coglie l'opportunità portate da u novu paisaghju ecunomicu è cummerciale mundiale.

A squadra di cumpratori mundiali di l'urganizatore di a mostra hà ricevutu feedback pusitivi durante e so visite à i mercati stranieri. Un certu numeru d'associazioni cummerciali è cumpagnie di diversi paesi è regioni anu espressu a so anticipazione è u so sustegnu per CHINAPLAS 2024, è anu cuminciatu à urganizà delegazioni per participà à questu mega avvenimentu annuale.


Data di publicazione: 16 di ghjennaghju di u 2024