L'ecunumia di a Cina mostra segni di ricuperazione rapida mentre l'Asia agisce cum'è a locomotiva di l'ecunumia glubale. Cume l'ecunumia cuntinueghja à rimbursà, l'industria di l'esibizioni, chì hè cunsiderata cum'è un barometru ecunomicu, hè in una forte ricuperazione. Dopu u so spettaculu impressionante in 2023, CHINAPLAS 2024 si terrà da u 23 à u 26 d'aprile 2024, occupendu tutte e 15 sale di mostra di u Centru Naziunale di Esposizione è Cunvenzione (NECC) in Hongqiao, Shanghai, PR China, cù una zona di mostra tutale di più di più. 380.000 sqm. Hè pronta per riceve più di 4,000 espositori da u mondu sanu.
I tendenzi di u mercatu di a decarbonizazione è l'utilizazione di altu valore liberanu l'opportunità d'oru per u sviluppu di alta qualità di l'industria di plastica è gomma. Cum'è l'Asia no. 1 Fiera di plastica è gomma, CHINAPLAS ùn risparmià micca sforzi per prumove u sviluppu high-end, intelligente è verde di l'industria. L'esibizione face un forte ritornu in Shanghai dopu una assenza di sei anni, mantenendu l'anticipazione in l'industria di plastica è gomma per questa riunione in Cina orientale.
L'implementazione cumpleta di RCEP Cambia u Paesaghju di u Cummerciu Globale
U settore industriale hè a basa di a macroeconomia è a prima linea per a crescita stabile. A partesi da u 2 di ghjugnu di u 2023, u Partenariatu Economicu Cumpresu Regiunale (RCEP) hè statu ufficialmente in vigore in Filippine, rimarchendu a piena implementazione di RCEP trà tutti i 15 firmatari. Stu accordu permette di spartera di i benefici di u sviluppu ecunomicu è di rinfurzà a crescita di u cummerciu è l'investimentu glubale. Per a maiò parte di i membri di RCEP, a Cina hè u so cumpagnu cummerciale più grande. In a prima mità di u 2023, u voluminu tutale di impurtazioni è esportazioni trà a Cina è l'altri membri di RCEP hà righjuntu 6,1 trilioni di RMB (8,350 miliardi USD), cuntribuendu più di 20% à a crescita di u cummerciu internaziunale di a Cina. Inoltre, cum'è a "Iniziativa Belt and Road" celebra u so 10 anniversariu, ci hè una dumanda pressante per l'infrastruttura è l'industria di fabricazione, è u putenziale di u mercatu longu à e rotte Belt and Road hè prontu per u sviluppu.
Pigliendu l'industria di a fabricazione di l'automobile cum'è un esempiu, i fabbricanti di l'automobile chinesi acceleranu a so espansione di u mercatu d'oltremare. In i primi ottu mesi di u 2023, l'esportazioni di vitture anu righjuntu 2,941 milioni di veiculi, un aumentu annu di 61,9%. In a prima mità di u 2023, i veiculi di passeggeri elettrici, e batterie di lithium-ion, è e cellule solari, ancu cum'è i "Trè Novi Products" di u cummerciu esteru di a Cina, anu registratu una crescita cumminata di l'esportazioni di 61,6%, cunducendu una crescita generale di l'esportazioni di 1,8% . Cina furnisce 50% di l'equipaggiu di generazione di energia eolica globale è 80% di l'equipaggiu di cumpunenti solari, riducendu significativamente u costu di l'utilizazione di l'energia rinnuvevule in u mondu.
Ciò chì daretu à sti numeri hè a migliione accelerata in a qualità è l'efficienza di u cummerciu esteru, l'aghjurnamentu cuntinuu di l'industrii, è l'influenza di "Made in China". Queste tendenze alimentanu ancu a dumanda di soluzioni plastiche è di gomma. Intantu, e cumpagnie d'oltremare cuntinuanu à espansione a so attività è l'investimentu in Cina. Da ghjennaghju à aostu 2023, a Cina hà assorbutu un totale di 847,17 miliardi di RMB (116 miliardi USD) da l'Investimentu Stranieru Direttu (FDI), cù 33 154 imprese d'investimentu straneru di novu stabilitu, chì rapprisentanu una crescita di 33% annu. Cum'è una di l'industrii di fabricazione fundamentali, l'industrii di plastica è gomma sò largamente appiicati, è diverse industrie di l'utilizatori finali si preparanu ansiosi à surghjente plastichi innovatori è materiali di gomma è aduttà suluzioni tecnologiche d'avanguardia per coglie l'opportunità purtate da u novu glubale. paisaghju economicu è cummerciale.
A squadra di cumpratori glubale di l'urganizatore di u spettaculu hà ricevutu feedbacki pusitivi durante e so visite à i mercati d'oltremare. Una quantità di associazioni cummerciale è cumpagnie di diversi paesi è regioni anu manifestatu a so anticipazione è u sustegnu per CHINAPLAS 2024, è anu cuminciatu à urganizà delegazioni per unisce à stu mega avvenimentu annuale.
Tempu di post: 16-Jan-2024