testa di pagina

pruduttu

Elkem lancia i materiali di fabricazione additivi di elastomeri di silicone di prossima generazione

Elkem annunciarà prestu l'ultime innovazioni di produttu, allargendu u so portafoglio di soluzioni di silicone per a fabricazione additiva / stampa 3D sottu e gamme AMSil è AMSil™ Silbione™. A gamma AMSil™ 20503 hè un pruduttu di sviluppu avanzatu per a stampa AM / 3D basatu nantu à formulazioni persunalizati di gomma di silicone liquida (LSR). A gamma prupone a pruduzzione di parti durable è funziunali, cum'è pezzi di ricambio, mudelli anatomichi, tessili.

https://www.xmxcjrubber.com/new-air-power-rubber-deflashing-machine-product/

A serie AMSil™ 20503 offre numerosi vantaghji: guadagnà a produtividade grazia à a reologia fine; durata di conservazione estesa; cullaburazione cù i pruduttori di stampanti 3D; alta prestazione fisicochimica è durabilità. Mantene ancu e proprietà generale di 100% silicone, facendu per sistemi basati LDM (Liquid Deposition Modeling).
Elkem introduverà ancu una nova riferenza in a so gamma di materiale di supportu, AMSil™ 92102. Stu materiale subletu à l'acqua, cum'è pasta, migliurà a stampabilità è a qualità di a superficia è hè adattatu per l'usu in cumminazione cù e gamme AMSil™ è AMSil Silbione™, chì permette l'utilizazione. caratteristiche è strutture ligati à a libertà di disignu inherente à a fabricazione additiva / stampa 3D.
Questi ultimi sviluppi mettenu in risaltu l'impegnu di Eken per a fabricazione additiva / stampa 3D è u so potenziale per diventà parte di una ecunumia più sustenibile di u paese. A scala di a fabricazione additiva / a stampa 3D à un livellu industriale attraversu a fabricazione digitale creerà suluzioni innovatori è sustinibili chì riducenu i costi di rifiuti, di trasportu è di almacenamentu, riducendu l'impronta di carbone di i prudutti finali.


Tempu di post: 31-oct-2024